Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νόμιζα ότι ήμουν ένα τίποτα - Το τραγούδι με έσωσε από την αυτοκτονία

Χριστοδούλου μίλα στο περιοδικό ΕΓΩ! Weekly και στον Γιάννη Βίτσα για τη φοίτηση του ως εσωτερικός σε οικοτροφείο παρά τη θέληση του, το bullying που δέχτηκε σαν παιδί, αλλά και τη μουσική που τον έσωσε από την αυτοκτονία...



Η σχέση απόστασης που είχες με τους γονείς σου ήταν κάτι που σε πλήγωνε;

Ως παιδί μάζεψα όλα τα συμπλέγματα του κόσμου. Έπειτα στάθηκα τυχερός γιατί με τη βοήθεια ανθρώπων που ήταν κοντά μου και με προσωπική θέληση, άρχισα να τα αποβάλλω.

Διαβάζω το άρθρο ... www.ourlife.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μουσικά ντοκιμαντέρ με πολλά αστέρια

Το In-Edit Festival επιστρέφει στην Αθήνα από αύριο Τετάρτη έως και την Κυριακή κι επειδή πρόκειται για ένα από τα καλύτερα φεστιβάλ μουσικού ντοκιμαντέρ παγκοσμίως, αποχαιρετήστε μας τις επόμενες ημέρες. Οι φίλοι της μουσικής (και του κινηματογράφου κατά δεύτερον) φτιάξαμε ήδη πρόγραμμα, ο κινηματογράφος «Αστορ» στη Σταδίου, ένας από τους παλαιότερους στην Αθήνα (από το 1947), θα αποτελεί το δεύτερο σπίτι μας. Ενα πλήθος μουσικών ντοκιμαντέρ μάς περιμένει. Το 2003, στη Βαρκελώνη, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το In-Edit Festival, ένα φεστιβάλ που πρόβαλλε ντοκιμαντέρ για... μουσικούς και... μουσικές. Δεκατρία χρόνια μετά, θεωρείται το μεγαλύτερο φεστιβάλ μουσικού ντοκιμαντέρ στον κόσμο με διοργάνωση σε περισσότερες από δεκαπέντε πόλεις, από την Πόλη του Μεξικού μέχρι το Βερολίνο και από το Σαντιάγο μέχρι τη Μαδρίτη. Το In-Edit Festival ήρθε στην Ελλάδα το 2014, με πρώτη στάση τη Θεσσαλονίκη, ενώ την επόμενη χρονιά διοργανώθηκε σε δύο διαφορετικές εκδόσεις: στην Α

Ο Άγγελος Παπαδημητρίου μιλά στο In2life

«Πριν μου πεις οτιδήποτε, άκου τι έγινε». Έτσι ξεκίνησε η συνάντηση με τον Άγγελο Παπαδημητρίου. Και επειδή, εκτός των άλλων, είναι και απολαυστικός αφηγητής, δεν είχα παρά να τον ακολουθήσω. Είναι ο μοναδικός Έλληνας καλλιτέχνης με το double Μπιενάλε – Κάννες: Εκπροσώπησε τη χώρα μας -ως εικαστικός, βεβαίως- στην Μπιενάλε το 1993, μία από τις πιο σημαντικές εκθέσεις σύγχρονης τέχνης του κόσμου και περπάτησε -ως ηθοποιός, βεβαίως- στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ των Καννών το 2014 για τον ρόλο του στην ταινία «Xenia» του Πάνου Κούτρα. «Μπροστά πήγαινε η Ντέμι Μουρ και πίσω εγώ», όπως είχε πει λίγες ημέρες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας σε συνέντευξή του. Ζωγράφος, γλύπτης, ηθοποιός (τα τελευταία είκοσι χρόνια), τραγουδιστής, μα πάνω από όλα λάτρης της ζωής, ένας άνθρωπος με «αστική ευγένεια» και χιούμορ, που πιστεύει ότι η καθημερινότητα είναι απλά, εφαρμοσμένη τέχνη. Τώρα είναι ο πανούργος «κύριος Πίτσαμ» στην «Όπερα της Πεντάρας» του Μπρεχτ, που ανεβαίνει στο

Το ελληνόπουλο των βιντεοκλάμπ που έφτιαξε το Netflix

Τεντ Σαράντος Ποιος είναι ο Ελληνας τρίτης γενιάς που βρίσκεται πίσω από τη μεγαλύτερη πλατφόρμα online παροχής ψυχαγωγικού περιεχομένου στον πλανήτη, με τεράστιες επιτυχίες όπως το «House of Cards», και γιατί το δημιούργημά του δεν πιάνει στην Ελλάδα!  Εάν η Ελλάδα αποκλειόταν από την κοινότητα του Netflix, θα βρισκόταν στην ίδια μοίρα με τη Συρία, τη Βόρεια Κορέα και την Κίνα, δηλαδή συντροφιά με χώρες στις οποίες συντρέχουν κυρίως πολιτικοί λόγοι που επιβάλλουν την απομόνωση από τη συγκεκριμένη κιβωτό της δυτικής, μαζικής ποπ κουλτούρας. Ισως γι’ αυτό λοιπόν η καθ’ ημάς ανάπτυξη του Netflix έχει μάλλον τον χαρακτήρα μιας διερευνητικής πρωτοβουλίας ή απόπειρας τήρησης των προσχημάτων ώστε να μη μείνει, έστω και τυπικά, η Ελλάδα εκτός των 190 χωρών του πλανήτη στις οποίες λειτουργεί μέχρι στιγμής. Ως γνωστόν, το Netflix είναι η κορυφαία παγκοσμίως συνδρομητική υπηρεσία για την κατά παραγγελία παρακολούθηση κινηματογραφικού και τηλεοπτικού υλικού μέσω Διαδικτ

ο κόσμος εδώ

Free counters!