«Πριν μου πεις οτιδήποτε, άκου τι έγινε». Έτσι ξεκίνησε η
συνάντηση με τον Άγγελο Παπαδημητρίου. Και επειδή, εκτός των άλλων,
είναι και απολαυστικός αφηγητής, δεν είχα παρά να τον ακολουθήσω.
Είναι ο μοναδικός Έλληνας καλλιτέχνης με το double Μπιενάλε – Κάννες: Εκπροσώπησε τη χώρα μας -ως εικαστικός, βεβαίως- στην Μπιενάλε το 1993, μία από τις πιο σημαντικές εκθέσεις σύγχρονης τέχνης του κόσμου και περπάτησε -ως ηθοποιός, βεβαίως- στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ των Καννών το 2014 για τον ρόλο του στην ταινία «Xenia» του Πάνου Κούτρα. «Μπροστά πήγαινε η Ντέμι Μουρ και πίσω εγώ», όπως είχε πει λίγες ημέρες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας σε συνέντευξή του.
Ζωγράφος, γλύπτης, ηθοποιός (τα τελευταία είκοσι χρόνια), τραγουδιστής, μα πάνω από όλα λάτρης της ζωής, ένας άνθρωπος με «αστική ευγένεια» και χιούμορ, που πιστεύει ότι η καθημερινότητα είναι απλά, εφαρμοσμένη τέχνη.
Τώρα είναι ο πανούργος «κύριος Πίτσαμ» στην «Όπερα της Πεντάρας» του Μπρεχτ, που ανεβαίνει στο «Παλλάς», σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά.
Διαβάζω το άρθρο ... www.in2life.gr
Είναι ο μοναδικός Έλληνας καλλιτέχνης με το double Μπιενάλε – Κάννες: Εκπροσώπησε τη χώρα μας -ως εικαστικός, βεβαίως- στην Μπιενάλε το 1993, μία από τις πιο σημαντικές εκθέσεις σύγχρονης τέχνης του κόσμου και περπάτησε -ως ηθοποιός, βεβαίως- στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ των Καννών το 2014 για τον ρόλο του στην ταινία «Xenia» του Πάνου Κούτρα. «Μπροστά πήγαινε η Ντέμι Μουρ και πίσω εγώ», όπως είχε πει λίγες ημέρες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας σε συνέντευξή του.
Ζωγράφος, γλύπτης, ηθοποιός (τα τελευταία είκοσι χρόνια), τραγουδιστής, μα πάνω από όλα λάτρης της ζωής, ένας άνθρωπος με «αστική ευγένεια» και χιούμορ, που πιστεύει ότι η καθημερινότητα είναι απλά, εφαρμοσμένη τέχνη.
Τώρα είναι ο πανούργος «κύριος Πίτσαμ» στην «Όπερα της Πεντάρας» του Μπρεχτ, που ανεβαίνει στο «Παλλάς», σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά.
Διαβάζω το άρθρο ... www.in2life.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου